20 syyskuuta 2015

Lightbox juhlakoristeena ja kylttinä

Onko joku törmännyt häissä, muissa juhlissa tai sisustuksessa valolaatikoihin (light box)? Ainakin suomalaisissa häissä taitaa olla melko harvinainen juttu, ja mä kun olen tällänen uusien ja erilaisten juttujen ihailija, päätin, että sellainen meille tulee juhlapaikkaa koristamaan. Olin opiskelujen ohella töissä eräässä vaateliikkeessä, ja osastolla vaateseinän yläosassa oli isoja 60x60cm valomainoslaatikoita. Sain yhden omaksi, kun ne olisi muuten heitetty vaatemerkin myynnistä poistuttua roskalavalle. Ei ikinä! Mä oisin rohmunnut kaikki osaston valolaatikot, jos vaan kotinurkkiin olis mahtunut pyörimään. Tästä yhdestäkin sain jo Kullalta kuulla monesti :D Mutta meillä on siis light box ja jollain tavalla sitä juhlapaikan somistuksessa hyödynnetään. Pitäis vain päättä, että miten. Jotta saatte jonkinlaisen käsityksen siitä, mistä oikein puhun niin tässä pari esimerkkikuvaa valolaatikon käyttämisestä:


Meidän valolaatikko on hieman erilainen kun kuvissa. Siinä ei ole valmiina noita kiinnikkeitä kirjaimille, mut eipä hätiä kun taidan askarrella tekstin valolaatikkoon ihan muin keinoin (: Häiden jälkeen täytyy katsoa, laitanko sen myyntiin seuraavalle innokkaalle vai jätänkö sisustukseen yksityiskohdaksi. Musta nää on aika hienoja ihan muutenkin nimittäin! :D

Kuvat 1 2 3

3 kommenttia:

  1. Vautsi! :) Tää oli mulle ihan uus juttu, mutta kuulostaa ja varmasti näyttääkin hyvältä ;D

    VastaaPoista
  2. aivan sairaan upea! vitsit, jos meinaat myydä/lainata/vuokrata, niin mä olisin enemmän kuin onnellinen tällaisesta elementistä omissa häissämme heinäkuussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli Juhlahumusta hankittu tälläinen A4 kokoinen lahjapöydässä #herrajarouvakauhanen -tekstillä <3 Ihana! Juhlahumua siis myy, jos haluat ostaa oman (: Tämä meidän tulee meidän tyttären huoneeseen sisustuselementiksi, on niin ihana ja monikäyttöinen <3

      Poista

Suuri kiitos kommentistasi (: